Better this week.

Nu har jag sett dagens Van Veeteren också. Betydligt mycket bättre än förra veckan, faktiskt. Höll dock på att somna ett tag för jag blev så himla trött, och är det fortfarande men har piggnat på mig litegrann. Fast ska nog ändå nog strax stänga av datorn och sova. Måste ju faktiskt upp rätt tidigt imorgon..

Men jag har lust att ja, jag vet inte. Sminka mig eller nåt! Bara för skoj, fast orkar inte.. Har bara lust för det. Hah!
Och jag är så sur också, jag tror jag har råkat radera en mapp med bilder, fast jag vet inte om jag gjort det, men ändå. Tänk så har jag det.. Då vet jag inte vad jag gör..

Men nu ska jag kika bloggar och sedan slagga några timmar iaf.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback