Lördag 11:04.

Godmorgon sweeties! Hur äre? Med mig är det iaf bra :)

Har varit vaken i dryga timmen, men har inte gjort ett dugg. Suttit och kollat på när pappa gör vårt blivande kök i ett program är det jag har gjort. Sen nu la jag mig i sängen och loggade in här och ska ta och kolla några saker. Sedan ska jag faktiskt ta och duscha. Kan tänka mig att göra det ganska snart, då jag vet hur lång tid mitt hår kommer att ta att torka, när jag sedan ska platta det också.. Drygt, jag vill ha rakt hår jämt :o

Senare ska vi, jag, pappa och mormor åka och köpa mitt efterlängtade godis innan vi åker till Hackefors. Har varit så jäkla sugen på gott godis jättelänge! Eller tja, sen igår då men.. HAH! Så nu ska jag faktiskt få godis. 

Vad ska ni göra en, ja vad blir det, en lördag som idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback