Don't say anything you don't know something about.

Dagen idag har nog varit den tråkigaste. Var på besök på regementet med skolan så vi var där i ca 2 timmar och bara lyssnade och gick runt där. Inget kul pratade de om heller, bara vad alla jobbade med.
Efter lunch fick vi även lov att sitta och lyssna på två föräldrar som berättade om sina jobb, en som jobbar som yrkesofficer och en som jobbade på en bank.

Jag vet inte alls vad jag vill jobba med i framtiden, men just nu vill jag jobba på SEB, för då får man en städtant, som jobbet betalar! Gud vad det skulle vara bra tycker jag

Efter föreläsningarna, eller vad man ska kalla det, jobbade jag en liten stund strax innan bg:n, jag har nämnligen kommit på en grymt bra idé till min lägenhet som ska ritas. Så nu ska jag göra om budgeten som var klar. Det blir min eftermiddag, hur blir eran?


Dagens outfit

- Mörka jeans från Kappahls barnavdelning (enormt gamla, men otroligt sköna)
- Rosa huvtröja från JC
- Vitt brottarlinne (syns ej på bild) från JC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback