I can't sleep.

Kunde verkligen inte sova. Trött som bara den, ögonen vill bara stängas, men det går inte att sova. Känns som jag dundrat huvudet i väggen också, så där har jag också ont + att ena örat gör ont ibland. Inte bra, jag som verkligen vill sova.

Jag vill vakna och känna mig pigg för en gångs skull. Jag har inte fått riktigt vila ut på riktigt på länge, möjligt vis lite grann i söndags. Men en dag liksom? Vad hjälper det? I helgen blir det ju kick-off och sova med laget, och efter det blir det träning. Så ingen extrem sovmorgon på lördag som jag skulle behöva. Varför kan man inte alltid sova, eller alltid vara vaken utan att bli trött? Tänk om det fanns saker att göra hela tiden. Jag borde fan snart behöva sömntabletter, jag kan verkligen inte somna. Och när jag väl somnar, så sover jag knappt, det känns som om jag bara ligger och blundar ibland. Och sen när jag vaknar känns det som jag bara har sovit en kvart eller något. Sjukt jobbigt.

Så jag orkar aldrig nånting, länge sen jag verkligen gjorde det. Jag vill ha sommar, värme och ljus, så man känns sig piggare och gladare. Så man känner sig mycket bättre. Just nu känner jag mig skit, vet inte varför, det bara känns så. Ingenting går bra, och skola gör mig sjukt stressad. Stör mig på att den där jävla tvn i entrén visar: Bara 7 veckor kvar till påsklovet. Det är ju snart, sen går vi en vecka i skolan och sen åker vi till Falun.

Snart börjar en ny kurs också, som håller på heeela terminen ut nästan. Sjukt jobbigt och jag kommer bli mer stressad än någonsin. Det märks inte på mig, men jag går med det hela tiden. Snart orkar jag inte med skola längre. Ändå kan jag inte göra något i skolan. Har inga ord att skriva, kan ingenting.
Jag känner mig värdelös.

Texten är helt onödig, kass och inte värd att läsa, men var bara tvungen att skriva av mig lite. Nu ska jag verkligen sova. Annars hittar ni väl mig här igen.. Eller framför en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback