I havent forgot the blog.

Utan jag har haft sportlov. Då var jag uppe i Björnrike med min Isabelle. Har nog aldrig haft något roligare sportlov faktiskt, det var så otroligt kul att få åka skidor också. Trots att pjäxorna var osköna som in i jag vet inte vad.
Garvat så mycket som då har jag nog inte heller gjort, åt Isabelles krockar med träd. Inte för att jag var så mycket bättre själv som rullade ner för nästan en halv backe då men ändå. :)
Så det där Isabelle, får vi göra om.

Kom hem igår runt sju tror jag klockan var, efter 8 timmars bilfärd. Riktigt skönt på sätt och vis, men ändå vill jag fortfarande ha lov. Jag orkar faktiskt inte med skolan längre, det känns inte värt på något sätt. Men jag får väl ta och bita ihop och fortsätta, så länge det går.

Idag träffade jag Sara ett tag på eftermiddagen. Tanken var att vi skulle plugga, men vi kände verkligen inte för det så vi tänker istället skjuta upp redovisningen imorgon en vecka eller så. Istället satt vi och asgarva åt folk på youtube.

Nu ska jag föna håret och locka det tills imorgon. Återkommer sen med ett inlägg om hur det blev.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback