I really hate schoolwork.

Just nu sitter jag här uppe i köket och försöker plugga svenska. Håller på med att försöka ge exempel på olika artiklar i en tidning i respektive avdelning, fattade ni? Riktigt jobbigt faktiskt, och det som stör mig är att jag kommer inte åt mina filer som jag har i skolan. Egentligen ska jag kunna göra det, men efter jullovet funkar det inte!
Så jag får sitta här och försöka hitta på saker ändå.. Men funderar på att plugga som fan imorgon i skolan istället, och städa mitt rum nu. Hmm, undra vad jag väljer..

Vad gör ni en söndag som idag?
Jag kan ju iaf berätta mina planer för idag och de är att först ska jag städa mitt rum, senare ska jag duscha och fixa lite och ikväll blir det till att kolla på Beck. Mysiiiigt med tvkväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback