I'm home tonight.

Tjolahopp! Blev inget med tjejerna ikväll, jag orkar verkligen inte. Helt slut i hela kroppen, och huvudet. Så blir en tråkig hemmakväll istället. Men så blir det när man inte orkar.

Så jag funderar på om jag ska måla mina naglar och fixa dom kanske, dom ser ju förjävliga ut just nu. Dom är ojämna och allt, för jag har börjat bita på dem ibland. *Måste sluta* Jag saknar mina långa naglar, jag älskar att ha långa naglar. Iaf när de är målade. Ska nog halvtitta på Melodifestivalen också. Kommer säkert suga, som alltid.
Men förra gången var faktiskt både Molly och E.M.D bra. Jag älskar E.M.D's låt (A)

Köpt godis till kvällen har jag också gjort. Och cider, så här ska det bli myyyyys.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback