I've got reaal pain!

Gud vad jag har gått idag! Säkert nästan 1 mil.
Gick ut till bresse med skolan, eller snarare med Isabelle. Tog säkert 1½ timme, sjukt långt att gå! Väl därute skulle vi göra en massa aktiviteter.
Så nu har jag jätteont i benen, och ingen mat fick vi heller. Eller 1 korv om det räknas, för egentligen skulle man fått två, men nej, det fick inte jag och Isabelle. Inget att dricka heller, så jag kan ju inte direkt påstå att jag och Isabelle var på något särskilt bra humör då.
Dyngsur om fötterna var jag också, så det gjorde att allt gjorde jätteont verkligen.

Sån tur fick vi sluta halv 2 iaf, så då kom mamma och hämtade oss. Vi lämnade av Isabelle och sedan åkte vi och köpte skidjacka och underställ till mig. Tack mamii! :)
Jag blev uppskjutsad till Isabelle sen och där blev det plugg.
Eller vi pluggade inte så mycket, men det var det vi skulle göra iaf. Vi satt mest och skratta.

Men så när jag ändå håller på så har jag haft lite damputbrott också, så ursäkta alla det har fått gått ut över.. För det är nämligen så att jag är med på en fjortisvideo på youtube. Riktigt pinsam bild också, som defenitivt inte är fjortis, och jag är verkligen inte fjortis! Och inte Isabelle heller som även hon var med på videon.

Nu har jag krypit ner under täcket och ska ändra lite på designen innan jag ska sova. Är sjukt trött faktiskt.
Så jag säger väl, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback