Tired tired tired.

Jag är nog tröttast i världen, tror jag. Ont i huvudet, eller snarare hela kroppen. Har känslan av att jag skulle kunna bara falla ihop när som helst. Men jag ska piggna på mig, jag lovar. För idag ska jag ha roligt.

Igår blev det inget här då jag inte hade tid att sitta vid datan nångång alls. Efter skolan fick jag skynda mig hem, packa sen åka upp till Bergvreten skolan för att träffa Frida. Vi gick då hem till henne och åt och fixade tills kvällen. Vid halv-tjugo i fem tror jag klockan var, gick vi till Fanna ip. Då var redan nästan alla där.
Vi hade kick-off, pratade om massa och hade faktiskt kul.

Sen imorse blev det tidig uppstigning, redan halv åtta tror jag att jag blev väckt! Vaknade av att massor pratade osv. Frukost och fix sen klockan tio blev det fotbollsträning. Jobbigt, jag har ju inte tränat på jättejätte länge. Men jävligt kul, jag har verkligen saknat fotbollen. Kom sedan hem vid strax efter tolv. Sen dess har jag bara duschat och tagit det rätt lugnt.

Ikväll blir det tjejerna, så det kanske blir en till uppdatering.

Kommentarer
Postat av: emma

Svar:

tack så jätte mycket, det värmer!

detsamma,

2009-02-28 @ 17:30:38
URL: http://sommarfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback