I'm gonna be negro.

Jag kan ju börja med att säga att det här med att uppdatera är jag inte speciellt bra på har jag märkt, har varken tid eller ingenting att skriva om. För alla mina dagar, eller iaf skoldagar ser i princip likadana ut och eftermiddagarna brukar inte vara nå speciella.

Men idag, då var det riktigt kul efter skolan faktiskt. Började med att jag och Isabelle började våran vandring till ÖB för att hon skulle köpa sminkborttagningsservetter till fjällen. Sedan gick vi till godisgallerian, dit vi verkligen skulle, fast först blev det en tripp in på outleten som ligger bredvid.
Där köpte Isabelle en Canada-tröja. Sen blev det somsagt till att köpa godis till morgondagen.

Det var inte riktigt det jag skulle komma till utan att vårat språk på vägen hem. Det börjar med att Isabelle råkar skriva fel när hon skulle skriva "Godis är gott", då skrev hon "Godis är gnutt" istället. *ASG*
Sen så var jag så trött på att gå och precis då gick vi förbi några cyklar, eller egentligen JÄTTE många cyklar. Så jag ba: "Ska vi inte sno en snyckel?" xD Fast egentligen menade jag: "Ska vi inte sno cykel?" HAHA!
Självklart var jag ironisk när jag sa det.

Vi skrattade en hel del den promenaden hem, så mycket att vi nästan halkade till och med.
Så tack för den här dagen, Isabelle! :)

Nu ska jag snart springa upp och hämta sminkborttagningsservetter och så ska jag borsta tänderna.
Sen ska jag köra lite hemma träning och brun-utan-sola mig.


(bilden är oseriös)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback