Headache.

Har inte haft ork alls till att blogga idag. Är somsagt lite halvsjuk, hade extremt ont i huvudet tidigare idag så gick hem från skolan vid halv ett tror jag, och gick och sov direkt när jag kom hem i ungefär två timmar. Mådde inte alls bra ett tag, men nu känns det bättre då det mesta av huvudvärken har försvunnit efter att jag tog en huvudvärkstablett. Men jag hostar fortfarande så att det gör ont.

Usch vad arg jag blir! Jag måste bli frisk!! För på söndag ska jag spela fotboll, jag ska vara med när vi ska äga ESK på Enavallen, jag vill verkligen! Och imorgon vill jag också vara frisk, för då ska jag, Ida och Frida gå ut och käka och fira Frida. Mysigt, så det vill jag inte heller missa!

Men ska ta och bubbelbada lite, så kanske jag blir friskare. Måste bara hitta ett par öronproppar för våran jacuzzi (stavning?) låter som in i helvete. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback