I'm bad at rubriker.

Nu har jag duschat och rakat benen. Och gud vad känslan när man kommer emot benen mot varandra känns äckligt! Det är så.. jag vet inte, riktigt lent! Men duktig som jag var så märker jag att jag har råkat skära mig på tre ställen, på båda benen! Så jag hade små blodfläckar på benen, bra jobbat!

Så nu ska jag bara smörja in mig också, men ska vänta en liten stund. Ska bl.a kolla bilddagboken och några bloggar. Juste, jag måste hämta min Ipod som jag inte vet var den är, ska iaf leta efter den. Har ingen aning om vart den tog vägen när vi kom hem från Stockholm. Tänkte eventuellt lägga in lite nya låtar om jag hittar några. Ska kolla med Felicia om hon vill skicka Melodifestivalslåtarna, och om hon gör det, är hon väldigt gullig (a) Haha.
Vad ska ni göra nu de sista timmarna utav den sjuttonde mars? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback