Jag har tråkigast!

Åhej vad jag har tråkigt! Sysselsätt mig någon?
Trodde att Frida, Isabelle och Ida skulle komma nu, men nej, dem satt fortfarande på donken och kommer tydligen inte än på ett tag. Så jag försöker hitta på något annat att göra, för jag orkar inte vänta mer på dem.

Har iaf ätit för en timme sen ungefär, sedan bara pratat om att jag kanske ska byta rum och hur jag ska ha det isf. Fast isf kommer jag inte byta än iaf, så jag har tänk tid på mig som tur.

Har så tråkigt att jag vet inte ens vad jag ska skriva, så det blir nog inget mer nu för det är helt tomt i huvudet. Blähä.



UPDATE: Dem kunde skynda sig så de kommer när som helst, hoppas jag. Så hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback