Saturdaaay.

Äntligen har jag tid att skriva lite här. Får gå ganska fort då jag snart ska fortsätta kolla på Arn - Tempelriddaren (?) med farmor nu innan Melodifestivalen börjar. Den är ganska bra faktiskt tycker jag, känns som om man får en blick om hur det kanske var för väldigt länge sen. Är det någon som sett den?

Iaf, vaknade strax innan åtta med Frida, var nämligen tvungna att gå upp för att sedan åka till fotbollsträning. Vi fixade oss och åt frukost och sedan vid tjugo över nio bar det iväg till BE-hallen. Vi var vääldigt tidiga märkte vi sen, en hel halvtimme tidiga!
Men det var ändå rätt skönt. Tränade sedan mellan tio och halv tolv. Cyklade hem, åt, duschade, fixade och packade. Sedan vid tjugo i två gick jag upp med min tunga väska till tågstationen. Vid strax innan tre var jag sedan framme i Stockholm. Där hämtade min farfar upp mig och sedan åkte vi hem till min farmor och farfar.

Vid fyra åkte jag och farmor och hyrde film och sen dess har jag bara kikat film och nu precis åt jag.

Senare blir det somsagt tittande på Melodifestivalen. Men datorn lär få hänga med ner, då jag knappast kommer kunna bara sitta och glo på tv:n hela tiden. Haha, men sån är jag.

Nu ska jag kila iväg för att kolla på film, eller ska göra en sak först. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback