Tomorrow is it FRIDAY!

Har varit hemma nu ett tag och har nu hunnit äta lite. Var så himla hungrig! Åt bara lite glass till lunch, då det var någon äcklig soppa och vi fick glass till.
Jobbade ute i boffen med mitt spel idag och gud vad ont i händerna jag har! Har stått och antingen sågat eller filat, i princip hela dagen. Så jag har så himla ont nu, men ondast gjorde det nog medans jag filade. Men något annat gjorde jag inte idag, så ska jobba matte sen om ett tag.

Tanken var först att jag skulle träffa Ida idag, men det gick tydligen inte för att hon skulle slinga håret.. Så för mig blir det pluggdag fast innan jag sätter igång med matten, så ska jag göra en önskelistaH&M som jag ska skicka till mamma. Ska även ta tag i att installera bankprogrammet och skrivarprogrammet också.
Så så blir fortsättningen på min dag.

För att skriva något annat, så har jag sett klart på alla fyra avsnitten på första säsongen av Gilmore Girls som jag hade, så nu vill jag fortsätta titta! Men ingen har ju någon box att låna ut.. Så jag får väl vänta med det. Stackars mig, vad ska jag nu somna till på kvällarna..? Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback