Vilodag +plugg.

Jag har somsagt varit hemma idag igen. Behövde en extra dag bara sådär för att vila upp mig helt och plugga. Har faktiskt gjort klart hela steg 17 i matte nu förutom stegtestet som jag störde mig på en uppgift så tänker börja med 18 istället, annars kommer det sluta med att jag får tokryck och inte tänker plugga alls. Och det skulle inte vara så bra med tanke på hur jag ligger till.

Har även gjort läsförståelsen i svenskan så det behövs nu bara renskrivas och skriva en slutreflektion, sen är allt klart. Men behöver läsa på engelska också ju.. Redovisning på tisdag, och jag har inte ens börjat! Inte bra här..

Jag kände iaf att jag behövde en paus så jag sitter här och kikar bloggar, like always. Det tänker jag faktiskt fortsätta med i iaf tio minuter till, minst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2009/march/goodiebagtavling-varde-cirka-20-000-.html#comment



Jag har startat en riktigt grym tävling - en goodiebag värde hela 20 000:- lottas ut! Skulle var riktigt kul om du ville vara med och tävla :)



Ha en fin kväll!

2009-03-25 @ 21:37:23
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2009/march/goodiebagtavling-varde-cirka-20-000-.html#comment



Jag har startat en riktigt grym tävling - en goodiebag värde hela 20 000:- lottas ut! Skulle var riktigt kul om du ville vara med och tävla :)



Ha en fin kväll!

2009-03-25 @ 21:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback