My day.

Äntligen kan jag blogga! Haha.
Har iaf äntligen skrivit klart min läslogg till engelskan som ska redovisas imorgon prick klockan tio. Har samtidigt som jag pluggat pratat, eller ja, pratat och pratat, jag har iaf haft Sara i telefonen. Hon är ju på samma steg, så hon ska också redovisa imorgon, så då hjälptes vi åt.

Tidigare idag var det först skola. Jätte, jättetråkigt. Var själv fram tills lunch.. Sedan var det idrott och det var faktiskt rätt roligt. Gjorde step-up. Lärde mig nästan allt också, haha, så de var ju rätt bra. Sen skulle jag upp till skolan, bara för att ha bg. Riktigt onödigt.
När jag väl slutat sen vid tre, åkte jag ner till A3 för att träffa Sara som slutade där. Vi gick på stan, och sen vid strax efter fyra kom Lollo också. Blev faktiskt några inköp. Ett par pilotbrillor och fyra ringar. Plus årets första mjukglass! MUMS!

Vid halv sex åkte alla hemåt. Var hemma och åt, sen åkte jag och mamma för att kika på färg och tapeter. Hittade en jättefin tapet, som jag ev. ska ha i mitt nya rum. Tog hem ett provex. så kan visa bild sen. Kom hem vid sju och sen dess har jag pluggat.

Och här tänker jag sitta kvar, ända tills klockan tolv faktiskt. Då är ju jag faktiskt fjorton, så då tänker jag vara uppe och fixa med designen. :)

NU ÄR DET BARA TRE TIMMAR OCH FYRA MINUTER KVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback