Tråkigt.

Äntligen har jag det någolunda tyst. Har varit fullfart här hela dagen, så jag kan ju bara säga att jag är grymt trött.
Så nu sitter jag framför datorn med en godispåse bredvid mig. Riktigt gott faktiskt, dock börjar jag tröttna på godis nu då men.

Har iaf inte gjort någonting speciellt idag heller. Väntar på att få åka hem och sova, men det lär inte hända på ett tag iaf.. :/ Synd om mig.. Men ska försöka hitta på något att göra, kanske gå upp igen. Behöver faktiskt något att dricka för att jag är så himlans törstig!

Men var ute tidigare idag, och fick faktiskt endel bra bilder, tror jag. Så bilder blir det imorgon, då jag glömde att ta med kameran hit ner. Imorgon blir det även hemresa, fast påvägen hem ska vi stanna hos min farmor och farfar för att fira min farmor som fyller år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback