All for you.

Nu är klockan tjugo i tio och jag har börjat fått ont i huvudet, igen.. Så tänkte göra i ordning mig för natten, hämta huvudvärkstablett och vatten och kika på en film. Och då ev. somna till den. Behöver nog sova rätt tidigt idag, då mitt huvud snart kommer göra så ont att det exploderar.

Var riktigt skönt att bubbelbada tidigare iaf, det borde jag göra oftare. Förresten har jag skaffat Spotify nu också, and i love it! Iaf nästan :) För pappa beställde mobilt bredband tills påsklovet då jag blir tvungen att spendera halva veckan (troligtvis) i Linköping.. Så nu kommer jag ha något att göra iaf! :D
Något mer har jag inte att säga, förut om en sak till min bästavän som jag vet kikar in här ibland: Jag gör allt för dig och jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: frida

jag gör allt för dig, ingenting utan dig!<33

2009-03-19 @ 21:51:07
Postat av: eran ida

jag älskar er så otroligt mycke!

2009-03-21 @ 12:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback