Nine days left.

Har kollat allas uppdaterade bilddagböcker nu som var en del + att jag har kika massor av bloggar! Ligger även här och hostar och har precis börjat mått illa. Usch och blä, fan om jag ska bli magsjuk nu istället när jag äntligen börjat bli friskt. Fast det är rätt skönt att bara vara hemma, men om jag skulle spy då är det inte kul..
 
Men känner att jag måste tillbaka till skolan, måste jobba med mitt spel.. Imorgon är ju sista dagen vi har på oss att bli klara.. Men jag får ta och snacka med lärarn så jag får mer tid. Jag kan ju faktiskt inte rå för att jag varit sjuk.
Om jag är piggare imorgon får jag iaf ta och plugga med annat. Matten behövs att bli klar, svenskan också, sen behöver jag läsa min engelska bok. Suck vad mycket!

Men hörni vet ni? Jag fyller år nästa vecka, på torsdan! Jag längtar ;) Haha. Jag vill ha pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback