Onsdag.

Såå. Har nyss fikat lite med pappa, jag har ju faktiskt bakat kladdkaka idag! Inte för att den blev särskilt kladdig, men den blev god :)

Efter skolan blev det en promenad med Sara, även lite fotografering som jag tänkt lägga upp bilder ifrån här i bloggen, men glömde kameran uppe så får bli senare. Nu tare lite lugnt ca en halv timme, sen ska pappa hjälpa mig med svenskan. Ska skriva en jobbansökans brev. Mycket mycket tråkigt, om jag får säga så.

Men vill ju helst bli klar med den idag, så jag kan lämna in den imorgon. Träna lite på engelskan ska jag nog också ta och göra. Läsa bok och så får jag börja med nästa vecka. För den 31/3 ska jag redovisa.. Nervöst! Men det ska nog gå bra, hoppas jag.

Vädret idag har varit näst intill perfekt, soligt och varmt så snön håller nu på att försvinna. Det negativa var att det blåste så att det blev lite kyligt, annars var det toppen! Känner verkligen vårkänslorna, och få plocka undan vinterjackan. *yes*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback