Pop-up ruta!

Nu har jag sett klart på tv och pillrat på designen. Är ju så pigg! Men måste nog ändå ta och lägga mig snart, så jag ligger i sängens iaf.

I bloggens utseende håller jag inte bara på med en header just nu, utan jag försöker mig på att göra en pop-up ruta! Sjukt svårt tycker jag, höhö. Så imorgon när jag har städat samt eventuellt pluggat, så ska jag fortsätta mig på den. Faktiskt riktigt roligt att fippla med designer och sånt, dock svårt att välja bilder till headern. Annars är det superkul!

Men ska ta någon dag och ut och fota, så fort all snö är borta. Så jag får lite fina bilder som jag kanske kan använda, och om inte lägga upp här på bloggen iaf.

Nu ska jag iaf lägga mig med musik i öronen och läsa CHIC. Myyysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback