Ny mobil.

Måste börja med att säga att jag har blivit extremt dålig på att uppdatera och det kommer att fortsätta så ett tag framöver, då jag har jätte mycket att göra i skolan. Och skolan prioriteras faktiskt framför bloggen.

Iaf, så igår var jag hemma hos min farmor och farfar, för att fira farmor. Där bjöds det på mycket god mat och fika, och även ett påskägg fyllt med supergod Lindt-choklad och 7 skraplotter. Och vet ni, jag vann på alla! Så totalt ska jag hämta ut etthundra svenska kronor. Fick även födelsedagspengar av Jan och Elisabeth.

Idag sov jag länge. Eller till elva, men orkade verkligen inte gå upp så gick inte upp förrän runt tolv. Blev sen frukost och sedan vid två åkte vi hem.
Väl hemma så åkte vi och hämtade min nya mobil, som jag är helt kär i. Sen dess har jag pluggat och fixat lite.

Så nu ska jag faktiskt gå upp och kika på tv. Van Veeteren ikväll ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback