Sunday and rain.

Idag har jag verkligen haft tråkigt. Jag har gått på nya ikea, som såg ut som vilket ikea som helst och där fick jag huuuur ont i mina fötter som helst, för jag har för små skor..

Sedan gick jag iaf och kolla på mobiler, och hej jag är totally in love i W715 faktiskt. Så den ska faktiskt bli min. På riktigt.
Vid tre tror jag åkte vi hem snabbis innan vi åkte vidare till coop. Där handlades det en del tills imorgon plus tapeter till mitt nya rum. Very fina faktiskt, som jag vill ha också, ungefär. Det närmaste man kunde komma mina drömtapeter iaf.

Så nu ska jag faktiskt slå en pling till Isabelle, och så ska jag samtidigt städa. Mycket tråkigt att städa, men det behövs plockas undan en del, plus att dammsuga. Men det gör jag imorgon.

Men nu får jag rappa på, för klockan nio blir det Van Vetereen på fyra och det ska jag se! HAVE A NICE EVENING.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback