This day.

Förlåt för dålig uppdatering, men har haft fullt upp hela dagen faktiskt.

Vaknade upp imorse runt ja, halv tolv tror jag klockan var med all the girls in my room. Dock låg vi kvar rätt länge, för de flesta av oss orkade verkligen inte gå upp. När vi väl kom upp sen så åt vi frukost, och det var väl kanske runt halv ett skulle jag gissa.

Sen skulle Johanna och Lollo hem, så då väntade jag med dem medans de fixade sig och så plockade vi undan madrasserna och la dem på en stor hög. När de sedan åkte gick jag och la mig på studsmattan och solade, där även Frida, Ida och Isabelle låg. Låg där en stund innan vi sedan gick och klädde på oss.

Runt tre skulle jag gissa att klockan var, så åkte de hem och jag och mamma åkte och kolla hur mycket W715 kostade här i stan. Sedan åkte vi hem och jag bytte om tills träningen.
När jag väl skulle cykla och möta Johanna och Lina, upptäcker jag att jag har världens jävla punka på bakdäcket. Så jag får kuta hem med cykeln och ta mammas cykel istället. Så då ba, jippie.

Men jag är så otroligt trött, så ska stänga av datorn nu och ligga och kika på Titanic tills jag somnar. Godnatt! : )

Men vet ni, nu har jag äntligen beställt ny mobil! Det blev en Sony Ericsson W715 och jag är totally in love i den. Dock får jag den inte förrän på tisdag troligen.. Men ååh vad jag längtar! :)

Bara för det så bjuder jag på en bild på skönheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback