Two days break.

Sååå, nu börjar jag få till designen. Sitter just nu bara och finslipar den lite, som jag nog kommer att göra i ett par dagar.
Men något jag inte får till är att jag fattar inte hur jag flyttar flikarna så att de sitter precis ovanför header! Har försökt hur länge som helst, men det funkar inte. Klarade det ju förut, innan jag sabbade..

Börjar bli lite trött och känner att jag borde sova nu, men är så himla kissnödig så jag vet inte vad, men jag orkar verkligen inte gå upp! Så jag tror jag ligger kvar här istället.

Om det är någon som undrar varför jag inte skrev på två dagar, så är det för att jag var så arg på mig själv över att jag hade sabbat allt och just då kändes det inte som om jag ville skriva något alls, på jättelänge. Men jag började sakna att inte skriva av mig, så nu börjar jag blogga igen.

Lov har jag ju nu också, så himlans skönt! En veckas vila. Eller, njae, så kommer det nog inte riktigt bli, men ändå..
Men nu ska jag sova, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback