I want summer!

Tänk att få gå ut i bara shorts och linne, eller springa runt i bikini. Steka, bli brun och bara slappa. Gud vad skönt, jag orkar verkligen inte med snön och kylan längre. Det snöar nästan hela tiden här i Enköping känns det som, flera decimeter. Jag vill ha sommar, sol och ljus! Inte ha så mörkt, vitt och tråkigt.

Gud vad mysigt med vår och alla fina vårblommor. Och vår solen och känslan av att slippa massa tjocka vinterkläder. Jag längtar! Sommarlov.

Men nog pratat om det, man kan ju alltid hoppas att tiden går lite fortare.
Jag sitter här, eller snarare ligger i sänger och kikar på bloggar. Försöker få lite inspiration till bloggen, för jag vill kunna skriva om något roligt ibland också. För eftersom det är kallt ute och jag är lat så orkar jag sällan gå ut och fotografera.

Idag har jag träffat Frida och Lollo på eftermiddagen, riktigt trevligt. Länge sen ju! Det börja med att jag och Frida satt och kolla på massa som hade anorexia och tyckte det var hemskt äckligt att titta på, sen tittar vi på en sjuåring som vägde 400pound (?). Hon var otroligt tjock! Stackare, hon kunde inte ens gå, utan studsade sig framåt på rumpan. Då skrattade vi åt det istället, för att det såg så kul ut. Vid 18 och 18.30 tror jag klockan var, åkte dem hem.
Sen dess har jag legat och segat här. Men nu ska jag nog ta en promenad till fanna handlarn och köpa mig en tidning att läsa.

Puss sålänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback