Rubrik förslag?

Hej hopp!
Har varit hemma nu i dryga timmen, och största tiden har spenderats här. Funderar på att göra en ny design som jag verkligen blir nöjd med och vill ha länge. Frågan är bara hur jag ska få nå bra idéer. Får väl kolla i lite tidningar och i olika bloggar.

Skolan vill jag inte prata om, vill helst koppla bort det när jag är hemma. Blir så stressad av att allt som måste göras. Så det kan vi ta en annan dag istället.

Just nu stör jag mig på att jag inte får ut mina äckliga linser! De har typ klibbat sig fast sig på ögonen och jag får inte bort dem, det är omöjligt. Så istället måste jag sitta och blinka hela tiden för att kunna se utan att det blir suddigt. Nej jag har inte något extremt synfel, utan får ont i huvudet utan dem. Och jag vill ha färgade linser, så måste använda dem jag har nu så ska jag få sen :) Så då får ni se mig i förhoppningsvis bruna ögon. Eller klarblåa och fina.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback