I've got new nails.

Förlåt för jättedålig uppdatering, men har inte haft internet förrän nu. Sån tur har jag inte gjort något annat än har varit hos mina kusiners farfar, och där träffat mina kusiner.

Satt i flera timmar och fick mina naglar fixade av min moster, som har gått någon kurs för att lära sig göra naglar. Kan ju inte direkt påstå att det där var något man vill göra varje dag, då det tar så enormt lång tid! Satt still i flera timmar. Kunde knappt röra på mig efteråt, för att jag var så stel. HAH! Men fint blev det iaf och hon är jätteduktig :)

Kom hem för kanske lite mer än en timme sen, och har inte gjort nånting sen dess. Men snart blir det sovdags, måste ändå upp ganska tidigt imorgon då jag ska tillbaka till Hackefors, där dem bor just nu.

Här är resultatet av mina naglar iaf.

Fina va? (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback