- Ingen rubrik -

Frida åkte hem för en stund sen, eller dryga halvtimmen sen. Innan dess har vi bara suttit och pratat vid matbordet efter vi käkat lite. En del asgarv blev det också, "Ronny" t.ex. haha.

Tidigare idag var det skola, och idrott bl.a. Var rätt okej idrottslektion faktiskt, stjärnboll. Körde Z mot Q, jag går i Z och det blev faktiskt oavgjort 11-11, fast jag trodde dem skulle vinna. Upp till skolan sen igen och där gjorde jag inget speciellt, pratade med Isabelle like always sen läste jag faktiskt lite också.

Ikväll blir det att bara vara hemma, med min bror, fast jag ska plugga också. Och såklart blogga, har inte bloggat mycket alls de senaste dagarna som det var förut, men det ska bli ändring på, för nu ska jag blogga om något riktigt kul. För jag älskar att skriva, bara jag vet vad jag ska skriva. För annars blir det oftast bara spontana, tråkiga grejer.

Och förresten, nu har halva veckan gått och snart är det heeeeelg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback