Bloggtips!

Nu har jag äntligen kollat klart på alla bilderna på Bilddagboken. Tog ett tag faktiskt då jag inte tittat på hela helgen! Nu var min plan att jag ska kila upp och borsta tänderna och fixa inför natten, så det ska jag faktiskt göra, alldeles strax.

Kan ju även berätta att jag har hunnit med och kolla endel bloggar också, letar ju just nu efter några nya, roliga bloggar att följa. Jag läser alltid bloggar när jag sitter vid datorn, och framförallt bloggar som visar sin shopping. Sådana bloggar älskar jag! En rätt känd blogg som jag gillar rätt mycket är Dollyblond, så grymt bra hon är! Värd att besöka för de som inte redan har gjort det. Annars tycker jag om att läsa sådana bloggar som min, sådana som inte är "kända" om man säger så. 

Men nu blir det dags att röra på arslet och ta sig upp för trappan. Puss! 

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; åh, avis jag blev nu :D

2009-03-16 @ 22:14:00
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback