Good morning!

Godmorgon!
Vaknade typ nyss och sitter just nu och väntar på att plattången ska bli varm. Så här tidigt har inte jag gått upp på riktigt länge, går ju alltid upp strax innan åtta! Men det gjorde tydligen skillnad att somna tio istället för elva, halvtolv.

Har vaknat några gånger nu på morgonen/inatt. Först vid ett tror jag klockan var, sen vid fem i sex och då fick jag för mig att klockan var åtta, helt sjukt. Men nu är klockan rätt tid iaf.

Nu ska jag bara komma på vad jag ska ha på mig idag, vilket kommer dröja innan jag kommer på. Kanske även ska slänga lite papper som bara ligger och skräpar på mitt golv också. Sedan ska håret plattas och sedan ska jag gå upp.´

Skoldagen idag kommer även idag spenderas ute i boffen för att försöka komma lite längre på spelet. Ska försöka att kanske måla och skriva på själva förpackningen. Sedan efter skolan blir det tjejerna, så om det blir någon uppdatering blir det nog rätt sent.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Händer det något speciellt i kväll då? x]

2009-03-14 @ 17:13:47
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback