I have worked all day.

Äntligen har jag tid att blogga! Har precis kikat lite på Familjen Annorlunda som går på trean. Helt sjukt att man pallar ha mellan 5 och 10 barn, småbarn. Usch, jag skulle aldrig klara av att fem ungar tjuter "MAMMA!". Fyfan, så jag skulle nog klara mig med två barn faktiskt. En tjej och en kille.

Innan dess har jag faktiskt varit duktig och gjort säkert fem arbetsblad i matte, men sen orkade jag faktiskt inte göra något mer. Men imorgon blir det mer plugg, både i skolan och hemma innan fotbollsträningen. Vi har ju faktiskt första ute/grusträningen imorgon, ska bli riktigt roligt. Trött på att spela inne hela tiden, men känslan av att komma ut på gräs.. Det finns nog inget härligare. Dock är det några månader kvar innan det händer.

Men i helgen har vi två matcher, jag ska dock bara spela en då jag inte är uttagen till DM-matchen på lördag. På söndag spelar vi träningsmatch mot det andra flick 95-laget här i Enköping, nämligen ESK. Så det blir spännande!

Kommentarer
Postat av: Modecentralen-Lotte

Sv: Den täcker alldeles lagom men blir blank mot eftermiddagen :/ Annars är den jättebra eftersom den låter huden andas också! :)

2009-03-16 @ 21:41:54
URL: http://modecentralen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback