This week gonna change my life.

Gick ner nu precis innan Beck började igen, alla gick och la sig nämligen och jag ville inte sitta uppe själv, så jag gick ner istället. Har ju faktiskt sett den förut, men kommer dock inte ihåg hur den slutade.
Så jag sitter och kikar bloggar, som jag nästan alltid gör när jag sitter vid datorn.

Funderar även på att sätta på lite bra musik, eller bra och bra, jag kanske ska leta upp någon ny bra musik. Behövs nämligen en något nytt i spellistan. Vad lyssnar ni på för musik?

Imorgon blir det plugg efter skolan, känner att det verkligen behövs, då jag ligger efter. Och nu känner jag mig motiverad att plugga, för jag ska bli klar med matte 17, svenska 18 och spanska 9 den här veckan, det vill jag verkligen. Så ingen dator för mig imorgon förns på kvällen har jag bestämt och därmed, *snyft* ingen blogg. Men jag ska försöka hålla fingrarna i styr ändå, jag ska ju trots allt hålla i en penna istället.
Så ska jag sitta där uppe vid matbordet, med en massa papper och ett rutigt block och en vanlig bläck eller blyetspenna och skriva mina tal. Jag ska lära mig hela steg 17 i matematik, jag ska kunna det utantill så jag kommer att få iaf VG på redovisningen utav det. Det blir mina mål för imorgon. Och på tisdag blir det svenska och onsdag spanska.

Det låter rätt bra, nästan för bra. Frågan är bara om jag kommer att klara det. Men jag lovar mig själv att jag ska försöka iaf. Det är en bra början iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback